Gå til indhold

Chat med os

Du kan som borger og virksomhedsejer chatte med vores chatbot døgnet rundt – og som borger kan du også livechatte med en medarbejder i vores åbningstid.

Få hurtigt svar på din spørgsmål

Chatbotten for borgere og erhverv:
Chatbotten er åben døgnet rundt og er til både dig, der har persongæld og dig, der har spørgsmål om virksomhedsgæld. Du får hurtigt svar af chatbotten, som også kan guide dig rundt på hjemmesiden.

Livechatten for borgere:
Livechatten, hvor du kan chatte med en medarbejder, er åben i vores kontortid og er for dig med spørgsmål til din personlige gæld. Livechatten starter, når chatbotten ikke kan hjælpe dig videre.

Åbningstider for livechat:
Mandag kl. 9-17
Tirsdag - torsdag kl. 9-16
Fredag kl. 9-14

Det kan du spørge om

Du finder chatfeltet i højre side af din skærm, og du kan spørge chatbotten generelt om gæld. Den guider dig direkte i chatfeltet, og sender dig videre til sider, hvor du kan læse mere.

Har du brug for at vide mere om din egen situation, kan du logge ind på Mit gældsoverblik. Her kan du se, hvad du skylder.

Fik du svar på det, du søgte?

Chatbotten bliver løbende bedre til at svare på spørgsmål. Men fik du ikke svar på det, du søgte, så kan du ringe til os.

Kontakt os